hdesk.pl

Strona domowa usługi hdesk.pl

Firmy, które potrzebują profesjonalnego narzędzia usprawniającego obsługę zgłoszeń, zachęcamy do zapoznania się z usługą typu SaaS (ang. Software as a Service) o nazwie hdesk.pl. Udostępniany w ramach tej usługi system potrafi skutecznie wspomagać pracę wielu operatorów, obsługujących setki a nawet tysiące zgłoszeń dziennie.

hdesk.pl to usługa polegająca udostępnianiu przez Internet gotowego systemu do zarządzania zgłoszeniami w firmie. Rozwiązanie to stworzyliśmy dla klientów, którzy nie posiadają własnych specjalistów IT lub nie chcą angażować swoich zasobów do technicznej obsługi systemu. Nasza usługa pozwala klientom skoncentrować się na właściwych celach biznesowych, bez poświęcania czasu pracowników i sprzętu firmy na techniczne wdrożenie i utrzymywanie systemu.

Usługa hdesk.pl obejmuje m.in.:

  • możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami naszej firmy na każdym etapie wdrożenia (analiza wymagań, modelowanie procesów, realizacja, testy, uruchomienie) i w okresie powdrożeniowym (opieka techniczna nad działającym systemem),
  • udostępnienie sprawdzonego oprogramowania Znuny (dawniej OTRS CE) poprzez Internet z komunikacją przez e-mail i przeglądarkę WWW,
  • kompleksową obsługę systemu na serwerach naszej firmy,
  • zabezpieczenie systemu, w tym szyfrowanie połączeń WWW, kopie bezpieczeństwa danych.

Więcej informacji o usłudze hdesk.pl oraz bezpłatne wersje demonstracyjne znajdziesz na stronie hdesk.pl.

Zainteresowanych wdrożeniem systemu na własnym serwerze zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniem IB Helpdesk.