Offer Solutions IB Helpdesk - Wdrożenia

IB Helpdesk - Wdrożenia

Article Index
IB Helpdesk
Architektura i możliwości
Wdrożenia
All Pages

Przykładowe zastosowania IB Helpdesk:

  • Doskonałe narzędzie dla działów obsługi klienta w każdej firmie.
  • Standaryzacja obsługi zgłoszeń między działami wewnątrz firmy.

Nasza firma świadczy szeroką gamę usług związanych ze wsparciem systemu IB Helpdesk/OTRS, m.in.:

  • konsultacje związane z wdrożeniem nowych i rozwojem istniejących instalacji IB Helpdesk/OTRS,
  • wdrożenia obejmujące m.in. analizy przedwdrożeniowe, instalację, konfigurację, interfejsowanie, testy i szkolenia,
  • modyfikacje i rozwój działających systemów IB Helpdesk/OTRS, m.in. instalacje rozszerzeń, podnoszenie wersji oprogramowania, interfejsowanie z systemami zewnętrznymi,
  • wsparcie techniczne i serwisowanie systemów.
E-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia E-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia E-mail z potwierdzeniem przyjęcia zgłoszenia

Oferujemy możliwość kompleksowego wdrożenia IB Helpdesk lub realizację tylko wybranych elementów wdrożenia systemu OTRS (np. konsultacja problemu, opracowanie optymalnego rozwiązania, wdrożenie, opieka w trakcie użytkowania systemu).

Istnieje możliwość bezpłatnego zapoznania się z możliwościami systemu IB Helpdesk w udostępnionej przez nas internetowej wersji demonstracyjnej. Firmy zainteresowane takim testem prosimy o kontakt.

W przypadku firm, które nie chcą samodzielnie opiekować się serwerem i oprogramowaniem OTRS lecz chcą skoncentrować się na obsłudze zgłoszeń w działającym systemie, optymalnym rozwiązaniem może być skorzystanie z naszej usługi hdesk.pl.

Klientom zainteresowanym aplikacją IB Helpdesk polecamy również system do zarządzania wiedzą o nazwie IB Knowledge Base. W systemie tym można m.in. efektywnie dokumentować procedury, co dodatkowo poprawia wydajność i jakość obsługi zgłoszeń oraz upraszcza proces wdrażania nowych operatorów IB Helpdesk.

 

Zobacz też: