Offer Solutions hdesk.pl

hdesk.pl

There are no translations available.

hdesk.pl

Firmy, które potrzebują profesjonalnego narzędzia usprawniającego obsługę zgłoszeń, zachęcamy do zapoznania się z usługą typu SaaS (ang. Software as a Service) o nazwie hdesk.pl. Udostępniany w ramach tej usługi system może skutecznie wspomagać pracę wielu operatorów, obsługujących setki a nawet tysiące zgłoszeń dziennie.

Zapewniamy kompleksowe wsparcie

 

hdesk.pl to nasza propozycja usługi wdrożenia i udostępnienia systemu zarządzania zgłoszeniami w firmie z obsługą technicznego zaplecza tego systemu. Rozwiązanie to stworzyliśmy dla klientów, którzy nie posiadają własnych specjalistów IT lub nie chcą angażować swoich zasobów do technicznej obsługi systemu. Nasza usługa pozwala klientom skoncentrować się na właściwych celach biznesowych, bez poświęcania czasu pracowników i sprzętu firmy na techniczne wdrożenie i utrzymywanie systemu.

hdesk.pl nie jest prostą usługą hostingową - naszym klientom oferujemy znacznie więcej:

  • możliwość współpracy z doświadczonymi specjalistami naszej firmy na każdym etapie wdrożenia (analiza wymagań, modelowanie procesów, projekt szaty graficznej, realizacja, testy, uruchomienie) i w okresie powdrożeniowym (opieka techniczna nad działającym systemem),
  • profesjonalne wdrożenie solidnego oprogramowania OTRS, dostępnego poprzez Internet, e-mail i przeglądarkę WWW,
  • kompleksową obsługę systemu na serwerach naszej firmy,
  • analizę i zabezpieczenie systemu przed atakami z sieci Internet, m.in. poprzez udostępnienie szyfrowanych połączeń.

 

Więcej informacji o usłudze hdesk.pl oraz bezpłatne wersje demonstracyjne znajdziesz na stronie

www.hdesk.pl

 

Klientów zainteresowanych wdrożeniem systemu na własnym serwerze zapraszamy do zapoznania się z rozwiązaniem IB Helpdesk.

 

Zobacz też: